Sider

15.07.2013

Sommerhækling

Forleden fik jeg færdiggjort det hæklede tæppe til min veninde og hendes mand, som jeg forærede dem i bryllupsgave sidste år (bedre sent end aldrig). Det har været længe undervejs og jeg er startet forfra, ikke mindre end 3 gange. Hold nu op! Men nu er tæppet færdigt og netop blevet afleveret til min skønne veninde...





 
 
Men straks som det ene er færdigt, har jeg allerede kastet mig over et nyt tæppe-projekt - heldigvis et meget mindre et af slagsen! 
Som tidligere nævnt venter min kusine sig i starten af august og selvfølgelig skal hun have et tæppe til lillemanden! Min kusine ELSKER farver og spræl, og derfor bliver det ikke et klassisk baby-tæppe i lyseblå nuancer, men istedet med neongrøn!  

Her er et lille sneak-peak






Ingen kommentarer:

Send en kommentar